НОВИНА 17 ЧЕРВНЯ 2015

Рюкзак, що подорожував Азією

Паша і Оля, наші чудові друзі-мандрівники, поділилися докладним звітом про тест спорядження Red Point. Ми дякуємо їм за серйозний підхід до цього питання та розміщуємо відгук на нашому сайті.

"Для азійської частини нашого проекту «4 Океани» нам було необхідно обзавестися надійними та зручними рюкзаками, які змогли б витримати майже піврічну подорож. Ми вирішили взяти два рюкзака – один великий, для перельотів та тривалих походів. І один поменше – для щоденного використання. В якості великого рюкзака ми вибрали рюкзак  Red Point Terrain 75.

Рюкзаки Red PointРюкзаки Red Point

Основними вимогами до рюкзака були: надійність, простота, зручність, невелика вага, достатній об’єм і ще раз надійність.

Розглянемо всі вимоги за переліком та оцінимо – наскільки рюкзак їм відповідає:

Надійність – подорож у нас планувалася довгою, з великою кількістю перельотів, «перепливів» та переїздів. А багато хто, напевно, бачив відео в інтернеті – про те як вантажники на летовищах поводяться з вантажем ... Та й поїздки на даху автобуса, сидячи на рюкзаку, по гірській дорозі... Загалом не хотілося, щоб рюкзак розлізся по швах ні при навантаженні в літак, ні посеред джунглів, ні в будь-якому іншому місці...

Рюкзак Terrain 75

Відразу скажу, що рюкзак гідно пройшов усі випробування, а їх було чимало:

близько десятка перельотів по азійським летовищам;
• походи по джунглях, де майже кожна рослина вкрита колючками різної довжини – і всі вони намагаються зачепитися за шкіру, одяг та спорядження;
• незліченна кількість переїздів на всіх видах транспорту – літаючого, плаваючого та того, що їздить. Для прикладу, в нас була багатогодинна поїздка на філіппінській пирозі між островами – через день після тайфуну. Або на камбоджійському саморобному трайціклі по камбоджійським дорогам. Або в непальському "гірському" автобусі – вночі, за руслом гірської річки, під час грози;
• багатоденний (я б навіть сказав багатомісячний) трекінг в Гімалаях по лісах, скелях, снігу та льоду, та ще й з землетрусами;

Рюкзак Terrain 75Рюкзак Terrain 75

За весь цей час у рюкзака нічого не порвалося і не відірвалося, блискавки продовжують працювати як в перший день, бічні стяжки так само надійно продовжують стягувати рюкзак. Лямки знаходяться на своїх місцях і навіть гума на кишенях не надто розтягнулася.

Наступна вимога до рюкзака – простота. Звичайно,  рюкзак з усіх боків покритий всякими стяжками, відтягненнями, кишенями, застібками, затяжками та іншими особливостями виглядає красиво. Але всі ці штуки мають властивість чіплятися за все навколо, відриватися, ламатися і заважати всілякими іншими способами. До того ж, це все сильно ускладнює рюкзак та його використання. Набір «свистілок» на цьому рюкзаку досить мінімалістичний, але цілком достатній:

бічні стяжки, під які без проблем влазив тонкий килимок (трохи менше іжевського);
• дві сітчастих кишені з боків, в які чудово влазить пляшка води та всяка дрібнота;
 велика кишеня на задній частині рюкзака, де зазвичай зберігаються дрібні, але потрібні речі (на зразок горнятка, панами і ще купи невідомо чого, але не менш потрібного у певний момент);
• ще одну кишеню з секціями у вигляді сітки – туди можна запхати куртку після дощу або ще що-небудь корисне;
• нижній вхід та переділ всередині рюкзака – іноді дуже зручно тримати речі окремо, щоб кожного разу не розбирати весь рюкзак.  Блискавка на вході, до речі, дуже потужна і надійна: незважаючи на досить жорстке пакування речей, ні разу не змусила розчаровуватись;
 петлі для льодового інструмента, палиць і т.д. – за призначенням використовувалися рідко (багато часу в тропіках, а там льодовий інструмент практично не потрібен).  Але зате на них можна підвісити сонячну панель Goal Zero та підживити телефон або який-небудь інший девайс;
• клапан з великою зовнішньою кишенею та маленьким внутрішнім карманом – ну тут і так все зрозуміло, без кишень в клапані ніяк...
• бічна вертикальна кишеня на блискавці – вперше зіткнувся з такою конструкцією, але ідея відмінна, туди можна запхати дуги від намету, забуті при укладанні рюкзака, мапу, або ще щось щодо пласке;
 кишеня на поясі – відмінна для зберігання цукерок для легкого обіду чи сніданку.

 У Гімалайях

Ще однією вимогою до рюкзака була зручність. Сюди входить і зручність укладання/розбирання рюкзака і, звичайно ж, зручність перенесення. З укладанням/розбиранням взагалі все класно  нижній вхід, переділ на шнурку, який можна затягнути та отримати дві окремі секції або прибрати та отримати одну, але велику секцію, бічні стяжки, всякі кишені ... З зручністю перенесення теж проблем не було (хоча більше 20 кг я майже ніколи не навантажував, не люблю тягати зайвий вантаж) хоча лямки можна було б зробити трохи ширше. Поясний ремінь відмінно справляється зі своєю функцією, а регулювання спини дозволить підігнати розташування лямок під потрібний зріст.

Також, важливим фактором є вага рюкзака – адже це те, що доведеться тягати з собою постійно, незважаючи на те, повний рюкзак або порожній. Ця модель за описом важить 2.26 кг – деякі рюкзаки такого ж обсягу можуть важити на цілий кілограм більше, тобто майже вполовину важче! А коли за перевантаження в аеропорту доведеться доплачувати, то кожен кілограм буде важливим.

В аеропорту

Оскільки подорожувати ми планували довго, а тягнути з собою купу сумок або по два рюкзака на людину незручно (рано чи пізно щось буде забуте і втрачене), то в цей рюкзак повинна була вміститися основна частина нашого спорядження, одягу та інших речей. З огляду на це, об'єм також був дуже важливий. Звичайно, тут все дуже залежить від конкретної людини, від того, скільки речей ви звикли брати з собою. Але я вважаю, що 75 літрів повинно вистачити практично на будь-яку поїздку або похід.

Та найважливішою вимогою була надійність. І тут дорікнути виробника рюкзака нема в  чому. Рюкзак успішно відвідав за півроку 10 країн, зробив близько десятка перельотів, в тому числі і на військово-транспортному літаку, їхав в індійських поїздах, на філіппінських пирогах та поромах. На безлічі автобусів, джипів, моторикш та інших видах транспорту, в усіх відвіданих країнах. Він бував у тропічних джунглях, лісах рододендронів, пройшов кілька засніжених перевалів в Гімалаях, побував на висотах понад 5000 метрів та успішно долетів до будинку без єдиного ушкодження.

 У засніжених горах з рюкзаком Red Point Terrain 75

Але ідеальних речей ще не створили, тому у всьому можна знайти недоліки. Ось що б мені хотілося б поліпшити в цьому рюкзаку:

зробити лямки трохи ширше – після декількох місяців активного використання вони трохи зімялися та стали тиснути на плечі, хоч і не сильно, але все одно неприємно;
• додати до комплекта дощовик;
• кишеню на поясі трохи збільшити та замінити петлю для розвішування спорядження на другу кишеню (оскільки з таким великим рюкзаком необхідність лізти по складному вертикальному рельєфу і щось чіпляти на пояс виникатиме не часто);
• подовжити бічні стяжки на кілька сантиметрів;
• збільшити розмір кишені на внутрішній стороні клапана, тому що речі більше гаманця туди запхати складно."

Ми дякуємо Паші та Олі – і стежимо за їх новими пригодами в захоплюючому проекті «4 Океани».

НАСТУПНА УСІ НОВИНИ ПОПЕРЕДНЯ
Залишайся в курсі новин

Підписуйся та дізнавайся першим про новинки та думки експертів

Ви успішно підписались на розсилку.

Закрити