Дякуємо Вам за вибір спорядження торгової марки Red Point!
При розробці і виробництві нашого спорядження одним з ключових пріоритетів для нас є контроль високої якості, надійності і довговічності нашої продукції.
12 місяцівГарантійний термін на намети, спальні мішки, рюкзаки, туристичні подушки, надувний килимок та самонадувний килимок ТМ Red Point |
14 днівГарантійний термін на туристичні рушники та килимки, окрім надувного ТМ Red Point |
Хто і де здійснює гарантійне обслуговування (ремонт) спорядження Red Point?
Гарантійним обслуговуванням спорядження Red Point займається сервісна служба відділу розробки та тестування проекту Red Point. З усіх питань, пов'язаних з гарантійним ремонтом нашого спорядження просимо звертатися за вказаними нижче контактними даними: м Київ, Харківське шосе, 2
Тел: 0-800-604463
E-mail: info@redpoint.ua
Режим роботи: Пн-Пт: с 11:00 до 17:00
- Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить належним чином заповнений гарантійний талон із зазначенням дати продажу і печаткою (штампом) продавця.
- Гарантія дійсна за умови дотримання правил догляду та експлуатації спорядження. Порада: Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його покупці!
Обмін або повернення товару
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Увага! Повернення або обмін товару проводиться тільки в місці придбання. Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Гарантійне обслуговування (ремонт):
Якщо сервісна служба не може відремонтувати моє спорядження в гарантійний період?
- товар з повною комплектацією;
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату;
- висновок сервісного служби з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісна служба може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні компоненти товару, змінена конструкція товару
- неправильно заповнений гарантійний талон;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання;
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Офіційний гарантійний талон Red Point виглядає так:
Підписуйся та дізнавайся першим про новинки та думки експертів
Ви успішно підписались на розсилку.