Дякуємо Вам за вибір спорядження торгової марки Red Point!

При розробці і виробництві нашого спорядження одним з ключових пріоритетів для нас є контроль високої якості, надійності і довговічності нашої продукції.

12 місяців

Гарантійний термін на намети, спальні мішки, рюкзаки ТМ Red Point

#

14 днів

Гарантійний термін на килимки  ТМ Red Point

#

Хто і де здійснює гарантійне обслуговування (ремонт) спорядження Red Point?

Гарантійним обслуговуванням спорядження Red Point займається сервісна служба відділу розробки та тестування проекту Red Point. З усіх питань, пов'язаних з гарантійним ремонтом нашого спорядження просимо звертатися за вказаними нижче контактними даними: м Київ, Харківське шосе, 2
Тел: 0-800-604463
E-mail: info@redpoint.ua 
Режим роботи: Пн-Пт: с 11:00 до 17:00

Умови гарантійного ремонту:
 
  • Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить належним чином заповнений гарантійний талон із зазначенням дати продажу і печаткою (штампом) продавця.
  • Гарантія дійсна за умови дотримання правил догляду та експлуатації спорядження. Порада: Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його покупці!

Обмін або повернення товару

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Увага! Повернення або обмін товару проводиться тільки в місці придбання. Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Гарантійне обслуговування (ремонт): 

Друзі, УВАГА! Ми здійснюємо гарантійний ремонт тільки чистих і сухих виробів! Ще раз звертаємо Вашу увагу: гарантія вважається дійсною за умови дотримання правил догляду та експлуатації, заповненого гарантійного талона з датою продажу і штампом продавця.

Якщо  сервісна служба не може відремонтувати моє спорядження в гарантійний період?

Якщо в гарантійний період спорядження Red Point вийшло з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано нашої сервісною службою, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам:
  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного служби з відміткою про те, що товар має «істотний недолік». 

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісна служба може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • є механічні або інші пошкодження, які  виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні компоненти товару, змінена конструкція товару
  • неправильно заповнений гарантійний талон;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Офіційний гарантійний талон Red Point виглядає так:

#

 

 

Залишайся в курсі новин

Підписуйся та дізнавайся першим про новинки та думки експертів

Ви успішно підписались на розсилку.

Закрити