НОВИНА 11 ВЕРЕСНЯ 2014

Red Point на двох семитисячниках

Як раніше анонсувалося у нас на сайті, цього літа спорядження Red Point взяло участь в одному з найсерйозніших українських альпіністських проектів літа 2014 – експедиції Харківського альпклубу на Памір.

Red Point в експедиції харківського клубу на Памір

В рамках експедиції наше спорядження – спальники Nevis, рюкзак Hiker 75 та намет Lighthouse – використовувалося учасниками експедиції при штурмі піків Корженевксої (висота 7105 м) і піку Ісмоїла Сомоні (висота 7495 м). У цьому матеріалі постійний учасник нашої тестової програми, член національної збірної України з альпінізму, Євген Полтавець ділиться своїми враженнями про новинки Red Point та успішно проведену експедицію.

Відгук Євгена Полтавця про спорядження:

"В ході літньої експедиції на Памір, наша команда протестувала спальники, рюкзаки і намет компанії Red Point в широкому діапазоні умов та температур.

Нашим сходженням на семитисячники передував семиденний трек на галявину Москвіна, в перші дні якого ми боролися з безжальним сонцем, а потім на сходженнях відчули всю силу висотної стихії.

Red Point тестування на піку Корженевськой

Почнемо з намету Lighthouse 2. Минулого року ми пройшли з нею два стінових маршрути шостої категорії складності, на піки Блоку та Іскандер.

Тоді ми залишилися задоволені вагою, габаритами і можливістю організації «наскрізної» страховки всередині намету.

Цього літа намет пройшов випробування на піках Корженевської і Комунізму (Сомоні). З вітром впоралася впевнено-низький зріст, мала фронтальна площа і три стійки роблять її дуже стійкою. З морозом теж особливих проблем не було. Конденсат намерзає, але в розумних кількостях. Як недолік, можна відзначити малу крутизну купола (стелі) намету. Під час снігопаду там накопичується замет, який притискає зовнішній тент до внутрішнього тіла намету, внаслідок чого утворюється конденсат.

 Red Point тестування намети на піку Корженевськой

В ході експедиції нам довелося ночувати в наметі в умовах високих температур. Незважаючи на спеку, доводилося спати в наметі з закритим внутрішнім, тому що ми побоювалися контакту з місцевими отруйними гадами. Тут ми повною мірою пораділи великому обсягу сітки в тілі намету. Навіть коли усе закрито, намет дихає.

Матеріал і фурнітура якісні. За дві експедиції нічого не відірвалося і не зламалося-це приємно.

Спальник Nevis

Теплий синтетичний спальник зі зручним капюшоном. В цілому, виріб відповідає заявленим характеристикам – підходить для зими і висоти. Навіть у найхолодніші ночі ми не відчували в них дискомфорту. Якісно виконана змійка, вона не закушує матеріал спальника. Про мінуси – нам здався незручним компенсаційний мішок через великі габарити, хрумтить по швах.

 Red Point спальний мішок тестування на піку Комунізму

Рюкзак Hiker 75

Використовували в треку і на сходженнях. Сподобалася підвіска. Спина не втомлюється, матеріал дихає. Міцний. Красиве забарвлення і якісна фурнітура. Велика кількість кишеньок, в які можна розкласти необхідні дрібниці. Змійки в нижній і бічній частинах рюкзака дозволяють швидко дістати щось з середини. Список приємних дрібниць доповнює протидощовий чохол.

Недоліком я порахував клапан, що не відстібується, бо звик до іншого варіанту.

 спорядження українського виробника Red Point

Харківська експедиція Памір – 2014

Плануючи експедицію ще з ще минулої осені, ніхто з нас і уявити собі не міг, в наскільки смутні часи їй судилося здійснитися. Говорячи по правді, їхати ми зважилися лише тому, що квитки були заздалегідь куплені і все скрізь домовлено.

При перетині кордонів до українців особлива увага. Документи і речі перевіряють з особливою ретельністю. При проходженні прикордонного контролю в аеропортах підходять офіцери спецвідділу і ведуть розпитування – куди, навіщо, чому ... але в підсумку пропускають.

спорядження українського виробника Red Point

У нашої експедиції тривала транспортна частина і ще більш значна пішохідна: поїзд до Москви, літак Москва-Челябінськ-Душанбе, автобус в Джиргіталь (тут залишаємо речі для відправки вертольотом) і далі на китайських джипах, з закипаючими через кожні 3 км радіаторами, їдемо до кишлака Кондоу – останнього населеного пункту на нашому шляху. 

 спорядження українського виробника Red Point

Щоб заощадити 400 євро, отримати хорошу акліматизацію і просто погуляти по красивих памірських ущелинах ми вирушили в пішохідний трек.

 спорядження українського виробника Red Point

Треба сказати, що трек – це повноцінний самостійний захід, що тривав  7 днів. Шлях йде через 4 перевали і дуже різноманітний. Якщо спочатку ми знемагали від спеки, великої кількості рослинності і комах, то в останні дні рух відбувався переважно по льодовиках з регулярним застосуванням льодового спорядження. 

(Існує коротший варіант, через тросові переправи, що займає близько 4 днів. По ньому вирушили російські туристи. Два дні вони витратили на пошуки останньої переправи, але так і не знайшли. Їм довелося повертатися і йти через перевал. У підсумку на трек вони витратили 9 днів.)

спорядження українського виробника Red Point

Прийшовши на галявину Москвіна, ми з'ясували, що наш вантаж не прилетів. Начальник аеропорту просто забув його відправити. Багато продуктів, газ і теплі речі, про які ми так мріяли останні дні походу, знову були далекі від нас.

Керівництво табору в особі Алішера поставило нас на безкоштовне харчування в їдальні, і сказала, що ситуацію може врятувати лише санітарний рейс  оскільки за розкладом наступний вертоліт тільки через 5 днів. Для того, щоб трапився санітарний рейс необхідні дві умови: хтось повинен ослабнути здоров'ям і при цьому його страхова компанія повинна погодитися оплатити вертоліт.

спорядження українського виробника Red Point

Ми дізналися, що є потенційний клієнт – чи то швед, чи то швейцарець. Він вже пару днів лежав з високим тиском, і мріяв врятуватися втечею на гвинтокрилій машині. Але до перших двох умов появи вертольота, несподівано додалося третє  виявляється, ще потрібна ясна погода. Її в ті дні якраз не було. Два дні прочекали ми погоду, постійно побоюючись, що буржуй встигне прочухатися і перестане хотіти вниз. Про всяк випадок, ми по 3 рази на день ходили скаржитися на життя керівництву, формуючи у них стійкий комплекс провини. І ось на третій день, не дивлячись на хмарність, на подив всім прилетів-таки вертоліт і привіз наші баули.

Для акліматизації ми вибрали пік чотирьох 6230 м.

спорядження українського виробника Red Point

Красива вершина з логічним маршрутом сходження. Неприємний лише підхід під схилами піку Воробйова. Доводиться йти під значними льодовими скидами.

Відпочивши, ми пішли на пік Корженевської.

 тестування спорядження Red Point

Цікавий маршрут. У порівнянні з піком Леніна, він значно технічніший. Особливо сподобався вершинний гребінь.

Тут постійно хочеться мати в руці льодоруб. Погода під час сходження супроводжувала ясна і ми в повному складі здійснили сходження.

 українське спорядження Red Point

Збираючись на пік комунізму, ми дізналися, що через 5 днів прийде негода. Вирішили спробувати встигнути. Але прогноз змістився на день вперед і на пік Душанбе ми виходили вже по снігопаду і без видимості. Переночувавши на 6950 м, влаштували нараду і спільно з росіянами, литовцями і турками вирішили спускатися вниз.

Наостанок був незабутній зліт перевантаженого вертольота в умовах негоди і довга дорога додому."

 українське спорядження Red Point українське спорядження Red Point українське спорядження Red Point

Дякуємо Євгенію Полтавцю за те, що поділився своїми враженнями про новинки та успішну експедицію. Бажаємо ще більше успішних і не менш цікавих маршрутів :)

НАСТУПНА УСІ НОВИНИ ПОПЕРЕДНЯ
Залишайся в курсі новин

Підписуйся та дізнавайся першим про новинки та думки експертів

Ви успішно підписались на розсилку.

Закрити